středa 18. června 2014

Jen tak pro radost ...

Člověk by se měl mít rád a měl by se umět tu a tam rozmazlit, odměnit, potěšit. Jen tak. Ne, protože má svátek, narozeniny, nějaké výročí.
Já hrozně ráda dárky dávám, udělá mi radost, když je někdo překvapený, potěšený, když se mu rozzáří oči, že se mu trefíte do vkusu, když mu můžete dát něco, po čem jeho srdíčko a dušička touží, když mu dáte něco, co má rád nebo něco, co on sám by si nekoupil a přesto se mu to líbí. Tu a tam někoho potěším háčkovaným dárkem a mám velikou radost, když vidím pozitivní ohlas. Mému manželovi třeba udělá největší radost, když mu připravím nějaké jeho oblíbené jídlo a naše děti je lehké potěšit. Děti se totiž radují z každé maličkosti :-)
A někdy jsem trochu "sobecká" a udělám si radost sama sobě.  Když jsme šli dneska s Pepánkem na nákup, nedokázala jsem odolat nádherným kytičkám. Ve skrytu duše jsem doufala, že by mohli mít třeba mou milovanou levanduli. Na tu jsem sice štěstí neměla, ale donesla jsem si domů nádherné tulipánky z Holandska. Hned jsem si představila fotografie, které mi ukazovali moji rodiče. Před časem totiž byli v Holandsku a zúčastnili se i světoznámé burzy květin a viděli na vlastní oči tu nádhernou spoustu květin....
Takže dnes jsem se měla ráda a udělala jsem si radost kytičkou. A čím si uděláte občas radost vy? Také se sami dokážete rozmalit?


Přeji vám krásný večer




Vaše Radka



















4 komentáře:

  1. Radunko, tak já teda taky kytkou, těch není totiž nikdy dost, ať už je do vázy nebo do zahrady. Kytky miluju. A nebo nějakou hezkou látkou na polštářky a zdobeníčka.
    Krásný slunečný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Majko! Tak to máme stejné, mám moc ráda, když nám doma něco kvete a zdoí byteček :-) Jooo, a nedávno jsem si udělala radost, že jsem si koupila dvoje šaty, ale to už byl nadstandart, to nebyla maličkost :-) Krásný den! Radka

      Vymazat
  2. Ahoj Radu, jen se rozmazluj, každá/každý si to zasloužíme... Já si třeba minulý týden dotáhla levanduli v květináči a už mi zdobí balkon :o) Tak příjemné nakupování! Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko, tak s tou levandulí Ti tak trochu závidím, já jsem si ji letos nesehnala, ale zase chodíme kolem jedné nádherně vzrostlé, tak se kochám tam! Papa Radka

      Vymazat