úterý 16. prosince 2014

Pár vánočních nezbytností....

Krásný den! Určitě jsem se zde už zmínila, že jsem prošla několika fázemi, kdy u nás byly jednou Vánoce hnědosmetanové, potom vínovo s tyrkysovou a zelenou, červené se zlatou, smetanové,  ale nakonec jsem se už loni propracovala k červeno - smetanovo - bílé s přírodními doplňky. Tuhle barvu jsem si moc zamilovala a je mi nakonec nejvíc blízká. Sice možná není trendy, ale je krásná a řekla bych, že je to tradiční barva Vánoc. Alespoň pro mě určitě. Baví mě moc byteček ladit a dokupovat dolňky. A tak ani letos jsem si nemohla odpustit pár nezbytností pořídit. Ať už jsou to stromečky v květináči, svíčky (tu stříbrnou rybku dostal manžel od své mamky), přehoz z Ikey a nebo třeba rolničky. Ty loňské se totiž nějakým zázrakem vypařily a já je vůbec nemohu nalézt :-) 






Tuhle svíčku si po dlouhém vybírání zvolil Pepánek a nakonec je to přesně ta pravá a hodí se k nám dokonale :-)





Cypřišek zakoupený v Tescu...





 "Svetříkové" hvězdičky jsme pořídili v DM drogerii...




Dnes odpoledne má naše Lucinka školní besídku a já na ní bohužel budu poprvé chybět. Pepánek je totiž bohužel opět nemocný a má zánět průdušnice. Ale aby nebyla Lucinka smutná, naší rodinu zastoupí tatínek. A pro něj to naopak bude zase poprvé. Vždy musel být v práci a čas si vyšetřil vždy jen na školkovou výtvarnou dílničku a vypouštění balónků, kam už po dva roky celá naše rodina chodila. Díky časové náročnosti manželovy práce jsou nám pak takové společné akce velikou vzácností a o to víc si jich vážíme. Takže dnes odpoledne budu alespoň v duchu s Lucinkou a  manželem a budeme doma s Pepánkem léčit kašel.



Vám přeji pro dnešní den pohodu a hlavně zdraví!


Vaše Radka

6 komentářů:

  1. Radko, úplně rozumím Tvým momentálním pohnutkám... Mám to podobně. Maximum se ale snažím vyrábět sama :-) A s barevnou kombinací - já neexperimentuji - červeno-bílá + nějaká neutrální barva (smetanová, šedá, béžová) to u nás jistí každý rok. Je prostě nejlepší :-)) Krásné poslední adventní dny

    Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že výber farieb by sa nemal hrať na módny, alebo nemódny. Každý si má vybrať tak, ako to cíti. U nás je to pestré, za dlhé roky všeličo nazbierané :-))
    U vás je to krásne!
    Prajem Pepánkovi rýchle vyliečenie, nech to do sviatkov stihne!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Radu, chápu, že to těžce neseš, Lucinko to s taťkou jistě zvládne, tak nebuď smutná!
    Tyhle vánoční maličkosti mám moc ráda...
    Moc ti chválím tu hromadu ušanek a v dobrém závidím dárek od Katky, ta křídla jsou naprosto dokonalá!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, to je zase krásy!!!! Hlavně, ať je malému dobře a uzdraví se do Vánoc. Mějte se všichni moc fajn a ať žijou Vánoce!!! Klárka

    OdpovědětVymazat
  5. Pozdravujem Radka, u nas je to tiez niekolko rokov v tychto tonoch :) Prajem krasne predvianocne dni :) Mira...

    OdpovědětVymazat
  6. Raduš, jsou to všechno moc pěkné drobnůstky.
    Já mám na Vánoce také moc ráda červenou. Přeji ať se Pepánek brzy uzdraví.
    Anny

    OdpovědětVymazat