čtvrtek 12. února 2015

Kamínky.....

Krásné odpoledne!
 Další pracovní den je za mnou. 
Dnes jsem po cestě z práce doslova letěla.
 Nadnášel mě dobrý pocit, že jsem zvládla napracovat volno, které jsem si musela vzít o vánočních svátcích. 
Není nic horšího, než když víte, že máte nějakou povinnost, která vás straší a najednou ta úleva, že je to už za vámi :-)



Dětem jsem slíbila, že jim z práce donesu nějakou drobnost. 
V obchůdku jsem narazila na tyto kamínky. 
Nejsou to ale ledajaké kamínky. Jsou to jedlé kamínky. 
Zatím jsem je viděla jen na fotce, ale když jsem na ně dneska narazila, neodolala jsem a malý pytlíček jsem jim koupila.



























A vzhledem k tomu, že tu máme pozítří svátek zamilovaných, ještě jedno moudro na závěr.





Lépe dostat kamínek z lásky, než-li briliant z povinnosti. 

Alexandr Alexandrovič




Hezký zbytek dne a zítra pozor na pátek třináctého :-)


Vaše Radka

12 komentářů:

  1. Radko, kamínky by byly krásné i jako dekorace, ale to asi neobstojí co :o)) , hezké moudro.
    Hezký večer :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ano, to byly. Dneska jsem si chtěla vzít jeden, až přijdu z práce, ale už jsem měla smůlu :-) Hezký večer! Radka

      Vymazat
  2. Radko, ty kamínky vypadají opravdově - bolí mě z toho zuby :-)
    měj se hezky Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, víš že mě tohle nenepadlo? :-) Ale je to tak. a na jednom kamínku dokonce byly i jakési hieroglyfy. Měj se krásně a hezký víkend! Radka

      Vymazat
  3. Radu, kdysi dávno jsem je přivezla z Machochy mým dětem..a byly tenkrát opravdu tvrdé jako kámen:o)..Jinak krásné moudro a ať je pátek 13. i Valentýn pro Vás krásným dnem:o) Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, tyhle naštěstí tvrdé nebyly :-) Děkuji moc a krásný víkend a v pondělí pravou :-) Radka

      Vymazat
  4. Tak ty jsem ještě neviděla:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, tak jsem ráda, že jsem Ti jě mohla ukázat alespoň na obrázku :-)

      Vymazat
  5. Radu, nachytala jsem se na to kamení, ač i moje děti je před časem dostaly :o) Velmi fotogenické!
    Ten citát je dokonalý!
    Přeji ti, aby ten hezký pocit trval!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko! když jsem je kupovala dětem, hned jsem si říkala, že vás o ně alespoň fotkou nesmím připravit :-) Opravdu některé kousky jsou naprosto věrohodné :-) Krásný zbytek dne! Radka

      Vymazat
  6. Super ,to vidím poprvé..No člověk se pořád učí...Krásný víkend..ILONA

    OdpovědětVymazat