neděle 28. června 2015

Prázdniny....

Krásnou neděli!


Jak jsem se prázdnin nemohla vždy dočkat,
 letos to pro mě znamená víceméně nostalgické vzpomínání.
Vzpomínání na předchozích 8 let, 
kdy jsem celé léto měla možnost trávit celé dva měsíce s našimi dětmi.


Letos je to poprvé, kdy musíme kombinovat, přemýšlet a plánovat.
Plánovat to, jak se o děti postaráme, abychom se u nich vystřídali.
Letos nebudeme mít s manželem společnou dovolenou.
Letos bude Pepánek poprvé o prázdninách ve školce.
Lucinka tohle nikdy nezažila, 
protože jsem měla doma mladšího Pepču,
 takže prázdniny byla vždy s náma doma.



Užívali jsme si to, že jsme si mohli přispat.
Užívali jsme si to, že nás netlačil čas.
S povděkem jsme přijímali to,
že celé dva měsíce byly víceméně v poklidu,
 bez stresu z každodenních povinností.



Jak jsem prožívala se smíšenými pocity můj nástup do práce,
tak se podobné pocity vrátily teď,
 když budu po tolika letech v létě opět v práci.
Už loni jsem věděla, 
že to budou naše poslední dvouměsíční prázdniny, 
ale teprve teď, když už jsou za dveřmi, 
jsem si to plně uvědomila 
a musím se přiznat, 
že moje nálada z toho není úplně nejlepší.
Slovo nostalgie myslím vyjadřuje moje rozpoložení.
Ale jak se znám,
prostě to potřebuju vztřebat,
 zvednout hlavu a jít zase s úsměvem na rtech dál...



Jsem vděčná za to, 
že alespoň tři týdny budu moci být s dětmi doma 
a doufám, že v termín mé dovolené bude alespoň slušné počasí, 
abychm si léto mohli spolu užít.



Takže všem přeji krásné léto, prázdniny a dovolené!



Užijte si volných dní, co to dá!!!!!







Vaše Radka
 


3 komentáře:

  1. naprosto chápu, měla jsem to před dvěma roky stejně .... a popravdě si na to každé prázdniny vzpomenu.
    Simona

    OdpovědětVymazat
  2. Radka, ta zmrzlina vyzera lakavo :-) Tiez riesime podobnu dilemu...prazdniny a ako sklbit dovolenku. U nas budu asi len 2 tyzdne dovolenky, ale aj to sa tesim :-) Drzim palce, aby vyslo pocasie, maj sa krasne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálně si užívám poslendní prázdniny a mám úplně stejné pocity a řeším co bude příští rok. Přeji pohodové dny s dětmi, aby si je užily a měly hezké vzpomínky. Měj se fajn, Kája.

    OdpovědětVymazat