neděle 20. září 2015

ZOO Praha - plánovaně neplánovaný výlet

Krásnou neděli!


Možná jste se s tím už také někdy setkali.
 Když si něco naplánujete (i když je to třeba na poslední chvíli), 
nemusí to podle plánu dopadnout a nakonec je vše jinak, 
než se na počátku mohlo zdát.
Ale vůbec to nevadí, protože vše nakonec dopadle dobře a vy si říkáte, 
že možná ještě lépe oproti původním plánům.
Manžel měl mít tento víkend pracovní, ale ve čtvrtek si to s kolegou vyměnili 
a proto mi volal, ať naplánuji na víkend nějaký výlet.
 Jenže v pátek po práci jsme měli posezení s lidma v práci, 
takže nějak nebyl čas. 
Takže jen jsem dětem řekla, jestli by chtěly jet do Liberce a hned že tedy do ZOO.
 V noci, když jsem se tedy vrátila z posezení, 
jsem si ještě vygooglovala spoje vlakem, i když jsem věděla, že z Turnova do Liberce je výluka
 a pojedeme tedy kousek busem. 
Nařídila jsem si budík na půl osmou a ráno jsme se přichystali a dojeli taxíkem na vlakáč.
 Koupili jsme jízdenky, ale už s tím, že bohužel výluka je už od nás. 
Jaké bylo nemilé překvapení, když mi venku ještě pán od drah řekl, 
že ani neví, jestli v Turnově na náš náhradní spoj bude ten další náhradní čekat,
 protože i na silnici je objížďka.
 A co teď- Děti se těšily, my také.
 Takže hned nápad a už se jednalo. 
Pojede se do Prahy a teprve v Buse se rozhodne, kam. 
Volali jsme tedy taxík, aby pro nás k nádraží přijel zpět, 
našla jsem spoj, který nám měl jet za 40 minut 
(autobusové nádraží je od vlakového přes celé město -cca 15 minut tam a 15 minut zpět). 
Věděla jsem, že ještě musím koupit i léky proti nevolnosti, 
protože Luci špatně snáší jízdu busem a autem. 
Na nádraží jsme dorazili, já poklusem lítla pro léky na nevolnost a
 nedlouho poté nám jel autobus. 
Nakonec jsme se rozhodli, že vyrazíme do ZOO, 
jen oproti původnímu plánu ne do ZOO Liberec, ale Praha. 
Nikdy jsme tam nebyli, takže jsem ještě dále na telefonu musela vyhledat, 
jakým spojem se k zahradě dostaneme. 
Malinko mě vyděsilo, že budeme muset přestupovat nejen v metru, 
ale ještě pojedeme městským busem, ale nakonec vše dopadlo přesně tak,
 jako bychom měli cestu naplánovanou minimálně týden a ne operativně v poklusu :-)
 Ale o to větší byla radost, že vše dopadlo ke spokojenosti všem.
Počasí bylo ukázkové,
sluníčko svítilo, teploty tak akorát na výlet a my si užili krásný den se společnosti zvířátek....

































































 





































ZOO jsme prošli z velké části, 
ale celou - to se opravdu nedalo.
Domů jsme dorazili s bolavýma nohama,
 ale spokojení
a teď už vím, že i na poslední chvíli 
se dá přichystat krásný výlet :-) 


Mějte se krásně 
a všem vám posílám spousty pozdravů od nás!!!! 


Vaše Radka

4 komentáře:

  1. Hezké foto, v Praze jsem ještě v Zoo nebyla....Každý rok si říkáme , že vyrazíme a nic...Snad příští rok...Pa

    OdpovědětVymazat
  2. Žena 21. století zvládne všechno, když má v ruce chytrý telefon :o)
    Radko, super! Mám ráda všechno naplánováno, ale nakonec to dopadá jako u vás...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Raduško...ty jsi tak maličká a milá s tvými dětičkami. Ani já tedy nejsem čára, takže jsme malé obě ☺
    Posílám ti pozdrav, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky,
    Pražskou ZOO mam nejradši 💜 už se těším, až tam, třeba, příští rok vyrazíme s rodinkou 😊
    A hezky jste si užívali. ...paaaaaa

    OdpovědětVymazat