sobota 6. srpna 2016

Giveaway....




Hezký podvečer milé čtenářky,
čtenáři? :-)


Už nějakou dobu si pohrávám s myšlenkou,
že jsem pro Vás dlouho neuspořádala soutěž o nějakou cenu.
A protože jsem propásla 375 tisíc návštěv na blogu
a do dalšího pěkného "čísla" bychom třeba čekali ještě pěkně dlouho,
rozhodla jsem se nečekat
a soutěž vyhlásit právě dneska.


A co musíte pro to udělat?
Zanechte pod článkem Vaši e-mailovou adresu
a dále už to nechám na Vás.
Ale byla bych ráda,
kdybyste dali o giveaway vědět dál,
aby nás tu bylo víc
a soutěžení bylo napínavější :-)
A pokud připojíte i pár slov o tom,
proč na můj blog chodíte
a co se Vám tu líbí nejvíce,
budu moc ráda.


Jednu vylosovanou, nebo vylosovaného poté odměním cenou,
na kterou se můžete podívat na fotkách.
Cenu jsem vybírala s Lucinkou a říkala,
že Vám docela závidí :-)






























Přihlásit do soutěže se můžete až do 31. 8.


Krásný večer!



Vaše Radka




98 komentářů:

  1. Katerina.Svatonova@seznam.cz
    Na blog chodim ráda,je to vždy takové pohodové čtení ze života :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkuji! Tak já ještě nějaké povídání přidám :-) Radka

      Vymazat
  2. Kac.kaa@seznam.cz
    Líbí se mi krásné fotky a jednoduchost receptů. Některé i odzkoušené. Blog dělaný s láskou.

    OdpovědětVymazat
  3. evadrazska@seznam.cz
    Na blog chodím velmi ráda, inspiruji se recepty na vaření a zkrášlení domova. Je vidět, že vám dělá radost starat se o své nejbližší i domov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji moc! Ale i já jsem úplně normální, takže občas líná, občas nepořádek a občas se mi doma vůbec nic nechce :-) Hezký večer a děkuji! Radka

      Vymazat
  4. Milá Raduško,
    Díky, dárečky jsou vážně krásné ❤
    mám tvůj blog moc ráda, i když již moc nezanechávám komentáře, tak si v klidu volna články ráda čtu... I recepty už jsem některé vyzkoušela, jen tedy v bezlepkové verzi.
    Přeji hodně nápadů a ať ti skáčou rychke písmenka 😊
    Š.
    Balkova.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko, ty jsi byla jedna z prvních, která začala můj blog komentovat. Ani nevíš, co to pro mě znamenalo, když najednou někdo reagoval na to, co píšu a fotím. Takže děkuju že už mi tak dlouho zachováváš přízeň :-) Hezký pozdrav do Milovic celé rodince :-)

      Vymazat
  5. skorepova72@seznam.cz Radu,tvoje počiny na blogu jsou skvěle propracované.Recepty jsou chutné,lákáve na pohled a samozřejmě tvoje fotky všeho druhu jsou moc hezké.Pokračuj, jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  6. svobodovaj@seznam.cz
    Já se na tvůj blog chodím kochat krásnými fotkami a inspiracemi :)

    OdpovědětVymazat
  7. orangena@seznam.cz
    Radulinko, proč na blog často nakukuji? Protože je hlavně pohodový,inspirativní, nápaditý, zkrátka SUPER!!! Díky za něj a těším se na další příspěvky. Papa
    Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lu z Moravy, moc mě těší, že mám takovou prima čtenářku až na Moravě! Krásný večer! Radka

      Vymazat
  8. Milá Radko,
    na váš blog jsem se dostala náhodou,když mě upoutal odkaz na recept makové bublaniny s blumami. Akorát nám na zahrádce dozrávají švestky.
    Máte to tu moc hezké. Ať se vám daří. Hanička

    hanule.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Haničko, moc Vám děkuji a držím pěsti, třeba se na Vás v soutěži usměje štěstí :-)

      Vymazat
  9. Milá Radunko, ráda u tebe čerpám inspiraci pro své tvoření, pro zkrášlování našeho domova, pro vaření či pečení.. zkrátka pro život.
    Díky za tu kupu inspirace.
    Krásné dny.
    bohunka zavináč naiser tečka cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, mockrát děkuji, je strašně prima něco takového číst, protože člověk začne úplně od nuly, nemá zkušenosti s psaním, jde na trh se svou kůži a najedou se mu dostává takových hezkých slov :-) Krásný večer!

      Vymazat
  10. Milá Raduško, mně se na tvém blogu nejvíc líbí to, že ho tvoříš ty -skvělá žena a maminka.
    Z tvých fotek je cítit pohoda a láska.
    Přeji ti jen to nej nej ♥
    Pa Martina
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc Ti děkuji! A zrovna tady se cítím tak, jak jsem o tom psala v posledním článku. Já si občas jako skvělá nepřijdu. Zakřičím na děti, jsem nervózní a někdy se mi prostě nechce uklízet. Ale přesto svoji rodinu miluju a taky to, že jsem si začala psát tenhle blog. Málem jsem v tom spěchu v poslední době zapomněla, jak moc fajn to je!Měj se krásně a děkuji Ti! Radka

      Vymazat
  11. Na blog chodím ráda, muži koukají do ohně, ženy do blogů :). A já si u tvého blogu odpočinu, tak to prostě je. Přeji ať se blogování nadále daří a hlavně tobě.

    Hezké léto Radana venkovanka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radano, moc hezké přirovnání :-) Krásný večer! Radka

      Vymazat
  12. Radko, ráda se také zúčastním- I já před 3 dny vyhlásila svou giveaway, také so sovičkovým motivem, ale uznávám, že tvůj dáreček je bohatší. Pozývám tě k účasti v té mé :-) Měj se krásně Ivana (ivana.ciz@post.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Radko krasny blog,plny inspiraci.Rada jej navštěvuji a hezky si u něj odpočinu.
    patikova.vlasta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. Děkuji! Škoda, že jste nezanechala e-mailovou adresu...

      Vymazat
  15. Milá Raduško, ráda chodím na Tvůj blog a ráda tě sleduji třeba na MS nebo na Mimibazaru. Tvé fotky a povídání je pro mě pohlazení po duši. Pár receptů jsem už vyzkoušela a jsou výborné! Martina
    klotylda007@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak to jsem opravdu moc ráda a koukám, kde všude sis mě našla :-) Moc děkuji za přízeň! Radka

      Vymazat
  16. Jééé, to je moc krásná soutěž! Roztomilá, stejně jako tvůj blog :)
    A gratuluji k tomu parádnímu číslu!

    OdpovědětVymazat
  17. hezký den přeji .... na Vašem blogu ráda sleduju příspěvky o tvoření a potom taky receptíky - ty mě často inspirují, když už nevím co navařit svojí velké rodině :)
    simona
    zobacova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, mockrát děkuji. Bohužel kvůli nedostatku času už na tvoření jako takové není čas. Tak třeba si někdy zase vyšetřím a něco vložím. Hezký večer! Radka

      Vymazat
  18. Milá Radko,
    Váš blog si vždy velmi ráda přečtu a hlavně prohlížím. Recepty a fotografie k nim jsou pro mě vždy inspirací. Zuzana.D@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, tak to mě moc těší! Děkuji moc! Hezký večer! Radka

      Vymazat
  19. Take zkusim stesti o tak pekne ceny. Hodne se mi u vas libi ty cernobile deko, ktere vas v posledni dobe lakaji:-) a uplne chapu tu nahlou zmenu timto smerem,mela jsem to podobne:-). Navic jsme ze stejneho kraje;-). Pekny den. Budu sdilet na blogu. M.
    info@nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  20. líbí se mi vaše fotky, nápady
    naty@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, díky za soutěž...Ráda k tobě nahlížím na blog...Pěkný zbytek prázdnin..Ilča ilona.precechtelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, zařazuji do soutěže, i když se nám oba komentáře vytratily :-)

      Vymazat
  23. Zapojím se do soutěže, snad to zjistím. Čtu dlouho tento blog a hádám, kdo ho píše. Někdy jsou zde místa z našeho okolí. Váš domov i zážitky mají fakt kouzlo. Mějte se krásně Eva, home.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ráda chodím k Vám pro inspiraci a nebo se prostě jen kochat krásnými fotkami :-)
    Díky za tyto super stránky :-) Pavla
    (janku.pavla@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Radko,
    ráda se zúčastním soutěže. Vždycky si s chutí přečtu nový článeček. Na Tvém blogu oceňuji hlavně lehkost s kterou píšeš, skvěle se to čte a pak také krásné fotky.
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz
    hezký den
    Lorein

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lorein, tak to mě opravdu moc potěšilo, že se to i hezky čte. Někdy jdou písmenka lehce a píšu slovo za slovem od srdce. Někdy mi chvilinku trvá, než něco sesmolím. Takže za tuhle zpětnou vazbu jsem moc vděčná! Děkuji!

      Vymazat
  26. Ahoj Radu.....takové lákavé Giveawey neodolám a zkusím své štěstí.
    Krásné letní dny, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, i Tobě krásný zbytek prázdnin a hodně štěstí :-)

      Vymazat
  27. Zdravím Vás Radko,
    Váš blog jsem objevila náhodně už dávno a ráda se sem chodím kochat.Líbí se mi u Vás fotky,recepty i Vaše povídání.Ráda se zúčastním soutěže.
    Mějte se fajn a přeji pěkné dny.
    Lenka
    j.cohorna@worldonline.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji i za Váš vzkaz. Mějte se krásně a hodně štěstí v soutěži :-)

      Vymazat
  28. Radu, moc gratuluji k návštěvnosti! Nedivím se, moc ráda se k tobě zajdu mrknout!
    Zkusím štěstí, dárky jsou moc krásné!
    Hezký večer, Helena

    PS: ta bublanina vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mockrát Ti děkuji i za Tvou věrnost ve sledování, komentářích. Vždy jsem moc ráda, když nakoukneš. PS: Máš úžasně přepracovaný blog!!!!!!

      Vymazat
  29. Krásný blog. Líbí se mi háčkování a recepty, chodím se sem inspirovat.
    Gratuluji...
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji. Tak pokusím se třeba zase něco háčkovaného přidat :-) Neslibuji na 100%, ale pokusím se :-)

      Vymazat
  30. Krásné pondělní dopoledne,
    ráda čtu a inspiruji se Vaším blogem. Silva
    silvie.labancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Raduš, moc ráda sem chodím, je tu milo, čisto a krásně.
    Přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, moc Ti děkuji! Jsi jedna z prvních, která mne začala navštěvovat a nechávat mi tu vzkazy. Moc si toho vážím! Hezký večer!

      Vymazat
  32. ještě meil, že?
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ráda se sem chodím inspirovat.. blog je veden ve stylu, který mám ráda :)

    svermova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Radu, ráda k tobě chodím na návštěvu. Pro tvé hezké fotky, pro inspirující recepty, pro ten klid a pohodu, která zde vždy u tebe je. Ze všeho je i přes monitor cítit láska k rodině. Tak ať se ti stále tako hezky daří.
    Ála
    HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc Ti děkuji za hezký vzkaz. Doufám, že bude blog pro tebe i nadále příjemným zastavením ve volných chvilkách! Hezký večer! Radka

      Vymazat
  35. Jsem ráda, že jsem tenhle blog objevila - zajímavé recepty, rodinná sounáležitost, inspirace do bytu.
    i.nemetova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě opravdu upřímně těší! Krásný večer! Radka

      Vymazat
  36. Moc se mi tady líbí :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Zkusím štěstí ..... blog jsem objevila náhodou a vypadá velmi zajímavě :o) vond@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Zajímavé nápady,inspirace.No prostě pohoda na Vašem blogu.Svaťka
    svatka.duf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Milá Radko, máte moc krásný blog. Ráda zkouším nové recepty a u vás je tak snadné se inspirovat! Všechno máte tak krásně nafocené! Ale nechodím k vám nakouknout jen pro recepty, vaše příspěvky jsou pohlazení pro duši :) Přeji pohodové léto. Vlaďka
    vladimira.olivova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko, ani nevíte, jak jsem se tetelila, když jsem četla Váš vzkaz. Moc děkuji a hezký večer! Radka

      Vymazat
  40. Dobrý den,
    blog jsem objevila náhodou a už se těším, jak si projdu starší články, vypadá totiž moooc zajímavě! Přeji hodně čtenářů a ať Vás psaní pořád baví. Zdraví Nina nina21@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nino, moc Vám děkuji a doufám, že Vás nezklamu :-) Hezký večer! Radka

      Vymazat
  41. Milá Radko, na jiném blogu jsem našla odkaz na Váš blog a divím se, že jsem Vás objevila teprve teď. Moc krásné inspirace, jedeme na podobné vlně :-) Už se těším, až mi děti dají chvilku oddychu a v klidu si u kávy prolistuji stránky. Přeji krásný zbytek léta a hodně spokojenosti v tom, co děláte.
    mea7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meo, moc děkuji za taková slova, hold pořád něco hledáme a nacházíme :-) Tak Vám ze srdce přeji, ať se Vám u mě líbí a budete vždy vítána :-) Radka

      Vymazat
  42. Krásný den, paní Radko. Váš blog jsem objevila již několik měsíců zpětně a ráda se na něj vracím. Líbí se mi, že se dovedete očividně radovat i z každodenních maličkostí. Pokud se přece jen objeví něco těžšího, zvládáte o tom upřímně "pohovořit" a jít se vztyčenou hlavou dále. Z Vašeho blogu na mě při čtení číší upřímná, milá "ženskost" a pohoda :-). Přeji krásné dny. Alena maysy1@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc Vám děkuji za Váš vzkaz, udělal mi velikou radost! Krásný večer! Radka

      Vymazat
  43. Vždy tu najdu super inspiraci a nádherné fotky. Věcičky v giveaway jsou krásné. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji za pochvalu, zahřeje u srdce :-) Hezký večer!

      Vymazat
  44. Ahoj Radunka, na tvoj blog ma upozornila dcéra, pretože obidve rady háčkujeme a tvoje vecičky sa mi hned zapáčili. Ale samozrejme sledujem aj tvoje kuchárske umenie a bytové dekorácie. Blog je jednoducho úžasne ženský...prajem ti ešte veľa zaujímavých príspevkov a veľa sledovateľov. Zdraví ťa Anna zo Slovenska
    bielcikova.anna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anno, velmi děkuji za krásný vzkaz ze Slovenska. Příjemný večer a poklidný zítřejší den! Radka

      Vymazat
  45. Radu,
    I já se ráda zapojím, dárečky jsou více než lákavé!
    chodím k tobě nakukovat asi nejvíce, protože se mi líbí tvé fotky a také trošku, protože pocházím z okolí ;-)
    Ilona.Rezaninova@seznam.cz
    Krásné srpnové dny!






    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak teď jsem ale opravdu velmi zvědavá, z jak blízkého okolí :-) Klidný středeční večer! Radka

      Vymazat
  46. To jsou krásný dárečky,to se musím zapojit.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  48. Dobrý den Radi, skoro se stydím, ale jsem tu poprvé! Těším se, že si počtu a celý ho pročtu :-), vypadá moc sympaticky ... Jana
    timeaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Miluju sovičky! Takže se rozhodně zapojuji do soutěže :)
    Blog máš moc krásný a typicky holčičí. Najdu tu vlastně všechno, co mě zajímá, což je málem k neuvěření, jelikož zájmů mám docela dost xD Od háčkování, pletení, šití, přes cestování (za jídlem xD) po vaření a ještě dál :D Takže doufám, že tě blogování baví a že u něj ještě dlouho zůstaneš ;)
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Radusko, tvuj blog miluji a chodim sem strasne rada. I kdyz podledni dobou na nic neni cas :( preji ti, aby jsi brzo prekrocila pul milionu navstev :)
    bandorka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Raduško, koukám, že se můj minulý příspěvek někde zatoulal, tak píši znovu...
    no tvůj blog nakukuji moc ráda a vždy se těším na nové příspěvky.
    Sovičky jsou nádherné a tak bych se ráda zapojila.
    Přeji krásný zbytek prázdnin
    marie.hartlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Tvůj blog vypadá skvěle. Působí na mě takovým přátelským dojmem, není nijak přeplácaný a celkově na mě působí takovým uklidnujícím dojmem. Přečetla jsem si i pár článků a jsou vážně zajímavé. :) Je to něco jiného.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Děkuji za hezké chvilky při čtení a kochání se krásnými fotkami :)
    fetrova.petra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Blog jsem objevila teprve nedávno, ale moc se mi líbí jeho atmosféra. Nejraději mám příspěvky s recepty na bezmasá jídla, knižní tipy a tipy na dekorace a doplňky do bytu :-)
    veryblackgirl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  56. Raduško, mám ráda Tebe, mám ráda Tvůj blog. Vše se mi tu pěkně čte, fotky jsou nádherné, máš pro to cit! Známe(neznáme) se již delší čas..... a tak vím, že smýšlení máme podobné :-) Holky mají od tebe čepičky, Jiřík bundičku a já budu mít sovičky :-D :-*

    OdpovědětVymazat
  57. Milá Radko, nějakou dobu jsem návštěvu tvého blogu zanedbávala, za což se stydím. Ale jsem zpět a jdu si poctivě přečíst všechny příspěvky od toho, který jsem četla naposledy. Nacházím u tebe spoustu inspirace pro zkrášlení našeho bydlení. Už se těším zase na nějaké háčkování a jiné tvoření. Přeju hodně nápadů a přidávám se do hry o giveaway. VeronikA znadzamci@gmail.com

    OdpovědětVymazat