neděle 8. ledna 2017

Banánové muffiny s ořechy a nutelou - bez mouky



Krásnou neděli!



Začátek roku vždy vybízí k tomu,
abychom začali něco nového,
dávali si předsevzetí
a dost častým slibem sobě samým bývá,
že zlepšíme stravovací návyky
a zařadíme do našeho každodenního života více pohybu.
Ani já to nemám jinak.
Již loni jsem si slibovala,
že si pořídím kolečkové brusle
a budu jezdit s dětma.
A co myslíte?
Sliby chyby.
Ale letos jsem začala jinak.
Brusle již mám od pátku na poště
a začala jsem cvičit.
Zatím doma,
uvidím,
na co vše budu mít energii.
A není také od věci zařadit do jídelníčku něco zdravého.
A doufám,
že tyhle muffiny jsou to pravé.
Recept mám od mé kolegyně Kristýnky...



Suroviny:

2 banány, 2 vajíčka, 1 řecký jogurt, prášek do pečiva, lžíce javorového sirupu, 3 hrnky vloček, 1 hrnek mléka, skořice dle chuti, špetka soli, 2 hrsti oříšků, Nutela


Nejprve si v misce rozmačkáme 2 banány na hladkou kaši.
Přidáme jogurt, vajíčka, mléko, javorový sirup
a poté přidáme suché suroviny
- vločky, prášek do pečiva, skořici, sůl a nasekané oříšky.
Kalíšky na muffiny vymažeme lehce olejem
a do půlky naplníme směsí.
Potom dáme půl lžičky Nutely
a doplníme opět směsí.
Nakonec dáme na vršek nasekané oříšky.
Pečeme v předem vyhřáté troubě na 180 stupňů do zlatova.
V průběhu pečení kontrolujeme špejlí
- hotové jsou ve chvilce, kdy už se těsto na špejli nelepí.












A co vy?
Zařadili jste něco nového do svého denního programu?


Krásný zbytek mrazivé neděle!


Vaše Radka

4 komentáře:

  1. Jůůů, to vypadá dobře! Muffinů není nikdy dost. :)
    Já si začala ujíždět na pečené červené řepě s kožím sýrem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já dělala s nutelou jednou a moc dobře to nedopadlo, byla všude :-D

    OdpovědětVymazat